.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدهاهزارتن مركبات شمال بروي درختان
به رغم برودت هوا و امكان سرمازدگي باغهاي مركبات صدها هزار تن مركبات شمال هنوز روي درخت باقي مانده است،
دكتر عنايت ا... بياباني، نايب رئيس خانه كشاورز در گفت و گو با خبرنگار ايانا گفت: به رغم افزايش توليد مركبات در سال جاري به علت هزينه هاي بالاي برداشت، دستمزد كارگري، حمل و نقل و جعبه گيري بيش از صدها هزار تن مركبات تاكنون برداشت نشده روي درخت باقي مانده است.
وي افزود: در حالي كه كشور روسيه كه در شمال ايران قرار دارد سالانه 500 هزار تن مركبات وارد مي كند و در سال جاري نيز ايران توانايي صادرات بيش از 500 هزار تن مركبات را داشته است؛ اما تاكنون حتي يك كيلوگرم مركبات ايران به روسيه صادر نشده است.
بياباني تصريح كرد: هزينه هاي بالاي توليد در ايران، بوروكراسي پيچيده اداري و بازار انحصاري صادرات باعث شده است توليدكنندگان مركبات نتوانند محصولات خود را مستقيما در بازارهاي بين المللي عرضه كنند.
نايب رئيس خانه كشاورز گفت واردات مركبات و ميوه به كشور بازار ميوه داخلي را به شدت آسيب پذير كرده است، به طوري كه انبارهاي توليدكنندگان مملو از ميوه و مركبات شده است.
وي از ذخيره سازي ميوه و مركبات براي پايان سال خبر داد و خاطرنشان كرد: در صورتي كه سيستم توزيع به دست دلالان و واسطه ها نيفتد، كمبود ميوه و مركبات و افزايش قيمت در ماههاي پاياني سال نخواهيم داشت
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.697 seconds.